♥Dålig uppdatering ((Stava))

Heej!! Förlåt för att jah inte har bloggat dem senaste dagarna
 men jah har sovit hos Cia i två nätter och vi
sov i hennes stuga så aa!! men nu kan jah blogga jah kom typ hem klockan 20:00
igår men idag när jah skulle blogga så stängdes datorn av jah vet inte varför men aa
 sen så vah vi tvungen att åka te min morbrors stuga
för att vi skulle kolla nått så då vah ju vi tvungen att spela kubb??
 ;ö Jah och mamma vann tror jah!!jah vet inte vi vah typ jätte dåliga
 först elle så var de min brorsa som vah jätte bra!!?? men iaf vi säger att vi vann xD
 och sen när vi åkte så ville min brorsa plocka blåbär för de fanns så mycket där så då åkte vi tillbax
 så vi plocka en stund sen gick jah tillbax te bilen för jah orka inte mer men sen kom jah tillbax med mobilen på högsta volym oh lyssna på musik de vart lite roligare då!! xD och nu har vi kommit hem ;DD haha!!
Idag ska jah int göra så mycket mer har ätit pizza nyss!! Vad har ni gjort/ska göra idag då?? ;)




// Filippa ;DD


Kommentarer
Postat av: MADDES

Vill du bli dagens blogg och ta del av alla mina besökare? Jag utser tre vinnare ikväll så skynda att anmäla dig!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-1.html

2011-08-08 @ 18:57:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Mimmi♥

I want my sockerkaka !! Sry for my bad eng. :p

2011-08-09 @ 16:29:56

Så vad väntar ni på KOMMETERA :)

Vad heter du?:
Kommer du tillbax!?

E-postadress: ((Publiceras ej))

URL/ Din fina blogg här!!

Söta kommentarer:

Trackback
RSS 2.0