♥Love Me Love Me Say That You Love Me!! <3


    jah vet att jah ä dålig på att upptadera (stava)

Men idag när jah vakna så hann jah bara sätte igång daton nästan

så ringde mormor för jah skulle gå ner te stan oh äta!!

Så då platta jah håret och så ;)

Sen när jah kom hem så satt jah mej vid datorn sen gick jah ner och skulle göra läsk (Soda strem)

Heeh!! Och då när jah skull hälla i den sär saften som gör att det blir smak så

bara spruta de läsk på mej så jah sprang med flaskan till

diskhon (Stava) och då råka jah spilla ut all saft nästan!! -_-


Typiskt mej!! Så då fick jah städa upp allt!! sen satt jah oh var sur på mej själv

för det blev jätte kladdigt på golvet -_- men sen ringde mamma och sa att min nya dator har kommit!! ;DD

Äntligen!! den här datorn jag har nu har fått Bieber- Feaver Den svimmar

hela tiden -_- (Den stängs av) Jah kanske har för många bilder på Justin bieber ;)

Så jah nu sitter jah här uppe och lyssnar på musik ;) 

 ((Och dansar))

Vad har ni gjort idag klockan ä bara 3 men ändå ;DD


 


Jag och mina snygga JB fjortis brillor xD





Och jah och min klubba ;DD ((Lollipop))





// Filippa!! 




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-2.html

2011-08-02 @ 20:36:29
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: MADDES

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe, gå in och se om det var du som vann :)

2011-08-02 @ 21:37:35
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Så vad väntar ni på KOMMETERA :)

Vad heter du?:
Kommer du tillbax!?

E-postadress: ((Publiceras ej))

URL/ Din fina blogg här!!

Söta kommentarer:

Trackback
RSS 2.0