♥Förlåååååååt

Heej förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt okej jah kan sitta och skriva förlåt typ 1000 gånger men det orkar jag inte. Men iaf förlåt att jag inte har bloggat men jag har haft en hemlig bloggpaus och med det menar jag att jag har haft en bloggpaus utan att ni vet om det xd haha nä men jag har inte haft så mycket tid till att blogga för jag har typ jätte många läxor hela tiden har glosförhör imorrn i svenska och jag vet inte ens vilka ord? xd  Aja sen är det ju så många bra program som har börjat nu, jag blev ju nästan galen igår när jag inte visste om jag skulle kolla på "Two and a half men" eller
"Svenska Hollywoodfruar". Men nu tänker jag börja blogga igen :)
Förresten jag har fått en kusin också, en holländsk haha, Nils heter han xd
såå gullig <33
// Filippa<33

Kommentarer

Så vad väntar ni på KOMMETERA :)

Vad heter du?:
Kommer du tillbax!?

E-postadress: ((Publiceras ej))

URL/ Din fina blogg här!!

Söta kommentarer:

Trackback
RSS 2.0